قيمت پودر گلپر | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قيمت پودر گلپر | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


قيمت پودر گلپر | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك



قيمت پودر گلپر | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع خريد گلپر-قيمت گلپر بسته بندي-خريدگلپر-خريد گلپر به صورت فله اي خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت پودر گلپر را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.  

قيمت پودر گلپر | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت پودر گلپر در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد خريد گلپر-قيمت گلپر بسته بندي-خريدگلپر-خريد گلپر به صورت فله اي با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت پودر گلپر  را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت پودر گلپر | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت پودر گلپر و خريد گلپر-قيمت گلپر بسته بندي-خريدگلپر-خريد گلپر به صورت فله اي كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber)  در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت پودر گلپر | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

شايد شما هم جزو افرادي باشيد كه از خوردن باقالي گرم با عطر بي نظيرش آن هم در روزهاي سرد زمستان لذت مي بريد. اين عطر و طعم خاص مربوط به چاشني گلپر است كه به هنگام پخت باقالي به آن اضافه مي شود. ادويه گلپر از گياهي معطر با همين نام تهيه مي شود در ضمن مي توان از تمامي بخش هاي اين گياه پر فايده هم در صنعت غذا به عنوان يك چاشني و هم در بخش داروسازي براي تهيه انواع داروها استفاده كرد. در توصيف اين گياه بايد گفت گلپرگياهي گلدار، علفي و چند ساله از تيره چتريان مي باشد. نام علمي اين گياه Heracleum persicum است. از جهت رويش، اين گياه بومي ايران بوده و بيشتر در نواحي نمناك كوهستاني ايران و حاشيه‌هاي آن مي‌رويد.

چنانچه توجه كرده باشيد دانه هاي گلپر بسيار نازك بوده و از جهت رنگ متمايل به كرمِ روشن مي باشند. اين دانه هاي معطر با طعم تند خود مي توانند بسياري از غذاها را خوشمزه سازند. جالب اينجاست اين روزها مي توان استفاده از گلپر را در صابون و خمير دندان و دهانشويه ها نيز مشاهده كرد. مزاج گلپر گرم و خشك بوده و شايد به همين علت است كه در طب سنتي اسلامي استفاده از آن را در اغلب غذاهايي با طبيعت سرد مفيد مي دانند.

پودر يا ادويه گلپر به عنوان يك چاشني معطر براي لذيذ كردن و خوشمزه نمودن انواع غذاها به كار مي رود. از اين چاشني اصيل و قديمي در بسياري از خوردني ها استفاده مي شود. ادويه گلپر علاوه بر عطر بي نظيرش از طعم تند و ترشي به خصوصي برخوردار است. گلپر مي تواند حساسيت زا باشد چراكه از خانواده جعفري است. پس به هنگام مصرف آن در غذاها اين نكته را مد نظر داشته باشيد.

از آنجا كه پودر گلپر داراي مزاج گرم بوده از آن براي پخت حبوبات و غذاهايي نظير عدس پلو استفاده مي شود. همچنين از گلپر براي مزه دار كردن انواع مختلف از خوردني ها نظير سيب زميني، سوپ ها و خورش ها استفاده مي كنند. آغشته نمودن دانه هاي انار با اين ادويه خوشمزه يكي ديگر از مصارف گلپر مي باشد.

از ديگر موارد مصارف گلپر مي توان به اين موارد اشاره كرد:

1. به منظور جلوگيري از كپك زدن و به علت خاصيت ضد عفوني كننده اين ماده در تهيه انواع ترشي ها از آن استفاده فراوان مي شود.

2. به دليل طبيعت گرم اين چاشني در تهيه غذاهايي با طبيعت سرد نظير باقالي پلو، عدس پلو و غيره آن را به كار مي برند.

3. از گلپر به عنوان دمنوش و چاي جهت لاغري استفاده فراوان مي شود.

4. به عنوان يك ماده معطر در تهيه صابون و خميردندان به كار مي رود.

5. از گلپر به دليل خاصيت بادشكن آن در صنعت داروسازي و براي تهيه داروهاي ضد نفخ استفاده مي شود.

براي تهيه ادويه گلپر تنها كافي است تا پس از خريد آن به صورت دانه هاي گلپر مقاديري از آن را آسياب نموده و در غذاها و خوراكي ها استفاده كنيد. البته شكل پودر شده و آسياب شده اين ادويه نيز در بازار وجود دارد اما گفته مي شود كه جهت حفظ خواص بي نظيرش بهتر است آن را به هنگام مصرف پودر و استفاده كرد. چنانچه تمايل به نگه داري از پودر گلپر مي باشيد بايستي پودر به دست آمده را در ظرفي درب بسته بريزيد و در مكاني تاريك و خنك همانند كابينت ها قرار دهيد.

شما مي توانيد ادويه گلپر را به صورت آماده و پودر شده از عطاري ها و يا در بسته بندي هاي مختلف از فروشگاه هاي مواد غذايي در سطح شهر با برند هاي معتبر خريداري كنيد. همچنان جهت صرفه جويي بيشتر در زمان و هزينه هاي رفت و آمد خريد به صورت آنلاين هم براي اين ادويه وجود دارد كه مي توانيد در كمترين زمان به صورت اينترنتي از سايت سالم سازان آذر آن را تهيه كنيد.

مهمترين و اساسي ترين نكاتي كه بايد در هنگام خريد پودر گلپر در نظر گرفته شود بيان نماييد.

 قيمت پودر گلپر | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك

در هنگام خريد پودر گلپر، نكات مهم و اساسي زير را در نظر بگيريد:
1. برند معتبر: انتخاب برند معتبر و معروف مي‌تواند تضمين كيفيت و اعتماد را براي شما فراهم كند. تحقيق و مطالعه در مورد برندهاي مختلف و نظرات مشتريان به شما كمك مي‌كند تا برندي را انتخاب كنيد كه بازخوردهاي مثبتي داشته و استانداردهاي كيفيت را رعايت كرده باشد.
2. محتواي محصول: بررسي محتواي پودر گلپر قبل از خريد بسيار مهم است. معمولاً پودر گلپر از گياهان گلي مانند رز، بابونه يا لاواندر تهيه مي‌شود. مطمئن شويد محصولي كه انتخاب مي كنيد از محتواي طبيعي تشكيل شده باشد و هيچ مواد شيميايي مضري در آن وجود نداشته باشد.
3. گواهينامه‌ها و استانداردها: بررسي گواهينامه‌ها و استانداردهاي مربوط به محصول، ميزان كيفيت و اعتماد را افزايش مي‌دهد. به دنبال محصولاتي با گواهينامه‌هاي مربوطه مانند گواهينامه‌هاي(ISO) و گياهان طبيعي و بيولوژيكي بگرديد.

قيمت پودر گلپر | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات خريد گلپر-قيمت گلپر بسته بندي-خريدگلپر-خريد گلپر به صورت فله اي مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 يا با استفاده از ايميل  info@salemsazanazar.com در ارتباط باشيد.

 

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 209 بازدید دیروز 369 بازدید کل 591191

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .